Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 07:30 - Парк "Вл.Заимов" - София
Автор: hel Категория: Други   
Прочетен: 20001 Коментари: 31 Гласове:
21

Последна промяна: 17.08.2010 21:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Обещах на lidis да я разходя из любимия й парк и го правя с удоволствие.

Това е типична градска зелена площ. Честно казано никога не съм й обръщала голямо внимание. Струваше ми се прекалено открита, липсваха ми горички и пътечки. Но щом тръгнах с фотоапарат, всичко ми изглеждаше различно и открих, че това е едно чудесно място за отдих.
Влизаме от към булевард Вл. Заимов, свиваме в дясно, където нежно ни обгръща прохладата на шарената сянка.

image

На много места пейките са сред тревата и някои ги използват за следобедна дрямка

image

 или да прочетат любимото си списание

image

Пространствата, оформени между красиви дървета, са впечатляващи и отморяващи.

image

Стигаме до централната алея – мястото с шадравана, където каменна красавица взима летния си душ.

image

 

Централната алея е широка и просторна.

image


Стигаме до заведението в самия край до сградата на театър София.

image

Точно пред него има детски съоръжения – каменна костенурка и дървени катерушки, които са позанемарени и децата не ги предпочитат.

image

Качвам се по дървените стълбички, на които липсват стъпала, за да направя панорамна снимка на централната алея, с което събирам очите на приятелите ми. Не забелязвам учудването им - нали се изживявам като фоторепортер - и продължавам да се катеря, където ми падне, само и само да направя хубава снимка.

image

Тръгваме в дясно и наред с красивите гледки,

image 

се радваме и на детски съоръжения. Смаяна съм, защото толкова детски площадки в близост една до друга не съм виждала никъде.

Може да се спуснеш по гърба на крокодила

image

или да седнеш на гърба на каменна жаба,

image

или да заемеш мястото на бебето на кенгурото.

image

или да си поиграеш на пясъчника.

image

И пак красиви гледки.

image

 

image

На много места има маси за тенис.

image

Ето следващата детска площадка,

image

където най-интересното е, че можеш да се спуснеш по въжения „лифт“.

image     image

Ако искаш да покараш количка, да подскачаш или да се повозиш на въртележка, заповядай!

image    image   image     
А това е парк-кафето,

image

близо до центъра,

image

но ние предпочетохме друго, което е в близост до следващата детска площадка с интересни люлки, въртележки и въжена катерушка.

image     image   

Поръчахме си кафета, а нашата баба Меца с мечето си отпиваше заради теб, Лидис. Чувствай се почерпена.

image

 

Ббеше много интересно да се разхождам из тази красива зелена градска площ с фотоапарат, за което благодаря на Лидис за идеята.

ДОБРО УТРО, РАНОБУДНИ ПРИЯТЕЛИ, С

ПОЖЕЛАНИЕ ЗА ЕДИН ТОПЪЛ И ПРИЯТЕН СЕПТЕМРИЙСКИ ДЕН!



Тагове:   парк,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. snow4eva - Прекрасни снимки!
02.09.2009 07:56
Отдавна не съм минавала, но ми се иска да видя тези местенца. Дали наистина с фотоапарат е толкова по-различно? Изглежда прекрасно! Жалко, че не е по-близо до мен, но обезателно ще отида скоро!
цитирай
2. cefulesteven - Много приятно е:))) Все едно ме ...
02.09.2009 09:11
Много приятно е:)))

Все едно ме разходи тази сутрин.
цитирай
3. hel - snow4eva
02.09.2009 09:29
Дори е по-хубаво. Има още много местенца. Има и разпръснати скулптори. Като се опитваш да представиш един парк чрез снимки, нагласата ти е различна и съзнателно търсиш красотата, пространствата, дърветата... Много съм изненадана.
Хубав ден!
цитирай
4. hel - cefulesteven
02.09.2009 09:49
Радвам се, че се е получила виртуалната разходка.
Хубав септемврийски ден!
цитирай
5. krasunata - a ако се разхождаш всяка сутрин през него?
02.09.2009 11:15
Много е готино. А вечер биричка с приятели, децата си играят на площадките. Направихме и Wi-Fi с едни приятели.. Има си всичко за един прекрасен ден.
цитирай
6. hel - krasunata
02.09.2009 11:45
Навярно живееш наблизо. Любопитно е за невежите - как си направихте Wi-Fi ?
цитирай
7. анонимен - БЛАГОДАРЯ ,ТИ !
02.09.2009 18:56
Аз се разплаках от щастие !!! СНИМКИТЕ СА ТИ КРАСИВИ И ИЗДЪРЖАНИ ! Снимките от моят парк на детството ми ! Ох ,ако знаеш как ме развълнува ! Благодаря ти и искам да ти се отблагодаря ! Само кажи как ! Не пиша в блога вече и твоят пост е единственото ми щастие в него от 3 години ! Благодаря ти !!! Разплаках се от сърдечният и мил пост ! До сега никой от блога не ми е правил този жест , а само гадости ! Благодаря ти ! ще се реванширам стократно !!!
цитирай
8. анонимен - Изненадата е голяма и ценна за мен !
02.09.2009 19:24
През живота си съм правила много снимки ,но никоя от тях не ме е разплаквала от щастие ! Щастие от срещата с миналото ми . С детството и младостта ми . Видях ги ,чрез твоите снимки.Там някъде е и моето дърво ,моят набор ,там е алеята на първата ми целувка.Там са моите тревички .Там са щастливите ми спомени ,които не бях виждала повече от 30 години ! Благодаря ти ! Благодаря и на съчетанието мече кафе ! Невероятна си ! Символът на скандинавците е мече ! :,)
Боже ,колко щастлива ме направи ! Толкова малко му трябва на българина далече от родното място ,за да ревне от щастие и спомени !
Благодаря и мога ли да показвам снимките ти на моите познати и приятели ?
Благодаря и само щастие за теб и ми пиши моля те как да се отблагодаря ! Това ,което направи за мен се помни винаги !:))))))))))))))))))
За някои е обикновен парк ,а за мен е моят парк на младостта ми ! Благодаря ! Върна ме в прекрасни спомени и ми показа ,че все още има ЧОВЕЧНИ И СТОЙНОСТНИ БЪЛГАРИ ,КАТО ТЕБ ,КОИТО НЕ СА ЗАБРАВИЛИ ЧОВЕЩИНАТА !
цитирай
9. hel - lidis
02.09.2009 19:26
Бъди жива, здрава и щастлива! Не знам какъв ти е проблема в блога (и май по-добре да не го знам), но за мен беше удоволствие да направя това репортажче. От сърце и с кеф го правих, но честно не съм очаквала чак толкова да се трогнеш.
Успехи, където и да си!
цитирай
10. hel - lidis 8
02.09.2009 19:44
Този път ти ме трогна до сълзи. Наистина си изстрадал човек и обичаш България. Рядко страдат толкова за родината си, поне моите приятели в чужбина - не. Не знаех, че мечето е символ на Скандинавия, но се радвам на съвпадението.
Разбира се, че можеш да показваш снимките на приятелите си. Радвай се на живота!
цитирай
11. demoniceye - Чета поста ти със смесени чувства
03.09.2009 00:33
В този парк преминаха щастливите ми детски години и няколко кошмарни нощи от последната една година. Много е променен. В положителен аспект. Единствени красавицата, която взема летния си душ е от моето време. Дано някой ден да мога пак да му се зарадвам.
цитирай
12. hel - demoniceye
03.09.2009 01:04
Надявам се деня, в който пак ще се чувстваш щастлива в този парк, да дойде скоро и да са много дни и години.
Спокойна нощ!
цитирай
13. tili - Браво, hei!
03.09.2009 01:23
Уловила си същността на този парк. Приятелката ми живее наблизо и любимо място ни е ресторантчето пред театър "Сфумато" ;-)))
цитирай
14. анонимен - caryatid - единствен засега софийски парк
03.09.2009 01:31
Наистина, в този парк има толкова много детски кътове, за деца от всички възрасти. Особено впечатляваща за мен е една пирамида, оформена от еластични въжета, по които се катерят по-големи деца - чак ми се прииска да съм пак дете! Ти си снимала близо до нея (снимката с една много интересна люлка - сяда се върху кръг, пак от преплетени еластични въжета).
Изобщо, Хел, снимките ти са чудесни!
А, към всички почитатели на този приятен блог - ако имате деца или внучета, заведете ги в този парк! Няма да съжалявате!
Ако сте тийнеджъри, заведете се сами!!!
цитирай
15. анонимен - caryatid
03.09.2009 02:08
Зад парк-кафето има тенис-кортове!
цитирай
16. eien - А защо целият ни град да не стане такъв -
03.09.2009 08:17
поддържан, чист, спретнат, уютен? Такъв го помня от най, най-детските си години и....такъв, какъвто е сега, не ми се иска да го припозная за моя любим град.
цитирай
17. hel - Тили
03.09.2009 09:30
М-да, ще трябва да отида специално да видя театър "Сфумато" и ресторантчето.
Благодаря, Тили и хубав септемврийски ден!
цитирай
18. hel - анонимен - caryatid
03.09.2009 09:52
След твоя хубав, допълващ коментар смених снимката с последнатадетска площадка с други две, на които се виждат по-добре съоръженията.
Благодаря, Кариатид и хубав септемврийски ден!
цитирай
19. hel - eien
03.09.2009 09:58
И на мен много ми се иска градът ни да е поддържан, чист, спретнат, уютен и вече има тук-там такива местенца, но е трудно да се поддържат такива. Нямаме нужната култура!
Хубав ден, eien и поздрав на далечна Япония!
цитирай
20. gosho568 - Чудесна изненада!
03.09.2009 20:12
Много хубав подарък! И на мене това е един от любимите ми паркове за разходка! Поздрави! :)))
цитирай
21. zippo - След тази невероятна разходка
03.09.2009 21:04
едно кафе и на мен ще ми бъде добре дошло.
цитирай
22. hel - gosho568
04.09.2009 01:28
Впечатление прави просторът и чистотата. И красиви гледки.
Спокойна нощ!
цитирай
23. hel - zippo
04.09.2009 01:30
zippo написа:
едно кафе и на мен ще ми бъде добре дошло.


Ако ти харесва среднощно кафе, чувствай се почерпен.
Спокойна нощ!
цитирай
24. yuliya2006 - КРАСИВО Е. . . И ЕТО ЗАЩО ЛИДИС ГО НОСИ ...
04.09.2009 15:44
КРАСИВО Е...И ЕТО ЗАЩО ЛИДИС ГО НОСИ В СЪРЦЕТО СИ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
25. hel - yuliya2006
04.09.2009 17:57
То и на мен ми стана едно от любимите местенца.
Хубава вечер!
цитирай
26. inakrein - С удоволствие и аз направих разх...
05.09.2009 09:07
С удоволствие и аз направих разходка из парка с твоите фотографии и странно, видях го по нов начин. Благодаря!
цитирай
27. hel - inakrein
05.09.2009 22:46
Радвам се,че ти е било приятно и си го преоткрила. И за мен беше така!
Хубава вечер!
цитирай
28. inel379 - И аз се разходих!:)
21.07.2010 15:23
Хареса ми!
Благодаря!
цитирай
29. hel - inel379
22.07.2010 00:27
За мен беше голямо удоволствие да правя материала! Затова много се радвам, че си се разходила и че ти е харесало.
Спокойна нощ, Инел!
цитирай
30. ckarlet - От твоите прекрасни снимките, Hel, ...
28.07.2010 20:11
От твоите прекрасни снимките, Hel, паркът ми се видя още по-привлекателен!
Поздрави и от мен!
цитирай
31. hel - ckarlet
28.07.2010 21:16
Още щом влязох в парка с фотоапарат, започнах да го гледам с други очи. Направо се изненадах колко зелена площ има и какви хуубави гледки се откриват. Докато избирах и подреждаах снимките, съвсем го преоткрих. Нистина хубаво място е! Благодаря, че разгледа!
Хубава лятна вечер, Скарлет!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hel
Категория: Изкуство
Прочетен: 1963376
Постинги: 233
Коментари: 4996
Гласове: 26791
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031