Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 05:05 - Селско мляко
Автор: hel Категория: Изкуство   
Прочетен: 10953 Коментари: 35 Гласове:
20

Последна промяна: 12.11.2011 03:55


 

Не мога да понасям, когато приятелите ми се тъпчат с лекарства и непрекъснато се влачат по изследвания. Аз минавам за много здрава и за човек без проблеми. И това е така, защото си имам тайни методи. Щом ме заболи някой орган, си приказвам с него като с живо същество и той си ми обяснява защо и какъв точно сигнал ми дава, че ме и учи как да се лекувам.
        И всичко си беше добре, докато не се появи селското мляко. Ама първо се появи някаква ясновидка в компанията ни и на всички ни изнамери по някоя болест. Всички казаха: Уау, колко познава. На мене ми каза - начална фаза на остеопороза. Рипнах аз – как пък не! Обаче и другите рипнаха. Ти какво си мислиш? Че ще те подмине ли? Виж си ЕГН-то... Стига си се правила на недосегаема от страростта... Това си е нормално... Ми я вземи та иди на лекар... Изследване си поискай...
        Мислих, мислих – може и така да е, к"во пък толкова. Болестите и старостта ходят по хората. Набрах телефона на една позната, която минаваше за малко чалната като мен и тя ми каза: „Мляко, мила, прясно мляко, но да е селско, от една и съща крава. Това е решението“. 

И почнах. Купувах селско мляко, а то от хубаво, по-хубаво, мирише на детство. Освен това каймакът е голямото ми изкушение. Образуваше се пласт, колкото половин пръст и аз лакомо го обирах. И тази благина продължи две години. Засищаше ме жълтеникавата сметанка, нямах нужда от много храна, от доволна, по-доволна бях.
         По едно време забелязах, че започнах да забравям. Ама само аз си го забелязвах. Вдигна ръка към рафта за подправки и не мога да се сетя какво трябва да взема – сол или червен пипер. Тръгна към кухнята и не съм наясно за какво съм тръгнала – да взема нещо, да си направя кафе или да обядвам. Връщам се в изходно положение, идва на ум какво е било и тръгвам отново към кухнята, повтаряйки си : време за кафе, време за кафе... Да, ама като започнах в рейса да се чудя за къде съм тръгнала, вече се уплаших. Няма как – признавай си, мила, ЕГН-то и отивай на лекар. Направих го, но от гордост не си казах оплакването на докторката, а невинно попитах дали не маже да се възползвам от правото си на ежегодния контролен преглед – еритроцити, утайка...

  -  Ще ти пусна изследване за холестерол и...  
     - Какъв холестерол? Нямам такъв. Аз се храня здравословно.
           - Спокойно, де! Сега и младите имат холестерол. Помисли каква храна ядем... 

Боцкат ме, изследват ми кръвта – няма шега – холестерол и триглицериди над нормата. Разпитах чичко Гугъл и вещи мои познати и приятели и установих, че селското мляко и по-точно сметанката била виновна. Пък холестеролът е виновника за склерозата. Малей, как звучи само – склероза... И правиш асоциация с дъртоза... Ща не ща, започнах да пия хапчетата, предписани от джипито. Три месеца! Без да им вярвам! За да печеля време. И все си мърморех, че от лекарства полза няма и се оглеждах и се ослушвах, и се вслушвах в интуицията си за моето си, истинското лекарство. 
         Пак ми направиха изследвания – има си го холестеролът... Е, то си беше ясно, само си загубих времето, всъщност печелех време.
        По моите си начини не можех да оправя работата. Пусти холестерол - не е като черен дроб или бъбрек, та да си поговориш с него. Но бях събрала сума ти рецепти. Наредих ги на дивана и започнах да ги сканирам една по една – коя е моята. А интуицията ми никога не лъже – само трябва да й дам думата. Показа ми една стара тибетска рецепта – спиртен извлек от чесън. Какво ли не лекува, включително и холестерола, а освен това подмладява.

 

Пия си аз капките и се чувствам все по-добре, по-млада и по-хубава. Вече не забравям. И да не мислите, че съм се отказала от прясното мляко. Чесновите капки се слагат в прясно мляко. Такава е рецептата. Само че каймакът вече не го слагам в устата, а на лицето.

Тези дни ходих до службата на мъжа ми, а колегите после му казали: „Бе, ти много хубава жена си имал.“ Като се прибра, взе де ме оглежда: „Ей, жена, ти наистина си много хубава. Една такава свежарка, подмладена...“   

 

Скоро на улицата се изтърсих по такъв начин, че младежът, който ми помогна да стана, каза: Ей, ако беше някоя баба, здрава кост нямаше да остане по нея...

Айде сега, елате ми говорете за ЕГН!
        Разказвам аз по скайпа на една приятелка в чужбина какво ми се е случило, а тя ми разправя, че съм си внушила.
      - Е-е, може и така да е. Хубава идея! Що не го направиш и ти? Както можеш да си внушиш болест, така и здраве. Сигурно може и без капки... Ако имаш силна вяра!

 

 

 

ХУБАВ УИКЕНД, ПРИЯТЕЛИ!

 


 



Тагове:   рецепта,   мляко,   холестерол,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. natali60 - Вярата е голямо лекарство, Ели!
05.12.2009 06:58
От нея зависи дали ще ти подействат предписаните лекове. АЗ например много болести си ги лекувам с билката Саменто, в магазин Лечител я има. Сигурно защото й вярвам и тя действа :)
Днес ще разкажа как боледувах в Китай...
Хубав ден и без повече болести! :)
цитирай
2. lubara - Поздрави, hel !
05.12.2009 07:46
Свежо е ! Аз като дете, на село, казвах, че софийското мляко е по-хубаво от домашното биволско на баба ми. Защото то беше мазно, гъсто, и малко ме потрисаше.
Много ми се смееха, голямо семейство се събирахме на село, лятото, преди доста години.
цитирай
3. lenieldorado - Добро утро, Ели!
05.12.2009 08:22
Подейства ми вместо закуска, усетих дъхавия аромат на топло селско прясно мляко, на сено, на обор...И аз не обичам лекарствата, наскоро опитах да лекувам сина си с цветен прашец, разтворен в мед и после във вода - получи се. А рецептата с чесън е чудотворна, добре че ми напомни за нея.
цитирай
4. pegas08 - Хелче, много си ми умничко!
05.12.2009 10:41
Все едно ставаме от една кушетка!
Гледах ти предния пост, пак същата кушетка.
аБЕ, ЩО НЕ СТАНЕМЕ гаджета, да си подквавсяваме кисерло млекже, а?
Усмивки и лек ден!
цитирай
5. tili - Мазно мляко
05.12.2009 12:08
с неизвестен произход!!! Леко си се отървала само с едната склероза ;-))) чесънът може да се прави и с мляко 0,1% .
Весел Никулден на всички !!!
цитирай
6. mamas - Развесели ме!
05.12.2009 13:30
Особено с това връщане на изходна позиция :)))

Поздрави!
цитирай
7. kalin8 - Браво,Хел!
05.12.2009 16:03
Добре разказано и с поука!
Б.
цитирай
8. eien - Bravo!
05.12.2009 16:54
Bravo!
цитирай
9. lagrima - hel, мила, развесели ме! :)И аз бях ...
05.12.2009 17:08
hel,мила,развесели ме! :)И аз бях чувала преди време за тази рецепта с чесъна,но не и обърнах много внимание!Я вземи да я споделиш с нас,че всички рано или късно май опираме до нея!:))
А относно холестерола,мога да ти кажа,че движението ще му види сметката.Прави си повече разходки,без лодки :) и всичко ще е наред!
Усмихнати празнични,почивни дни!:))
цитирай
10. martiniki - :))
05.12.2009 17:16
много свежо, личи ти, че си младо сърце -

друго изпитано средство срещу лошия холестерол е царевичното олио - заменяш всички мазнини, с които готвиш с него, за няколко месеца изчиства

а при лава има рецепта за капките и схема как се вземат

http://lava.blog.bg/drugi/2009/11/23/lek.441717
цитирай
11. lagrima - Благодаря ти,martinki!
05.12.2009 19:11
Благодаря ти,martinki!
цитирай
12. cvetnica - Благодаря, Ели!
05.12.2009 21:42
Страхотно чувство за хумор! Ще опитам с млякото.
цитирай
13. hel - natali60
06.12.2009 00:34
Не съм любител на лекарства и билки, но понякога са нужни. Дай рецепта и предназначение за твоето Саменто. Вярата е най-важна!
Поздрав далечен!
цитирай
14. hel - lubara
06.12.2009 00:39
Здравей! Утихнаха ли вълненията след представянето на книгата ти? Радвам се, че си тук. Хубаво е да си спомняме за хубавите мигове от детството!
Спокойна нощ, Любо!
цитирай
15. hel - lenieldorado
06.12.2009 00:58
Радвам се,че съм ти осигурила ароматна закуска. :)) Чувала съм чудесни неща за лечение с мед. Но пак е нужна вара. За мен е трудно да съм точна, току забравя да си изпия илача :)))Спокойна нощ, Лени!
цитирай
16. hel - pegas08
06.12.2009 01:15
Ей, много силно въздействат тези чеснови капки. Даже дистанционно. На Лени й замести закуската и усеща аромати, ти усещаш кушетки...
А денят ми беше наистина хубав, благодаря!
Спокойна нощ, вихрогонче!
цитирай
17. hel - tili
06.12.2009 01:19
Ле-ле! И по-лошо ли може? Късметлийка съм значи! :))
Благодаря за съвета за 0,1%-товото мляко.
Спокойна нощ, Тилинце!
цитирай
18. hel - mamas
06.12.2009 01:22
Да не ти се случва никога да се връщаш в изходна позиция, Мам!
Весели сънища!
цитирай
19. hel - kalin8
06.12.2009 01:24
Малко думи, голяма четка!
Благодаря, Б.!
Хубави сънища!
цитирай
20. hel - eien
06.12.2009 01:26
Благодаря от сърце!
Хубава нощ!
цитирай
21. hel - lagrima
06.12.2009 01:46
След малко ще пусна постинг за варианта на рецептата, който имам от години. И разходки обичам, и да карам лодка в малък басейн обичам. Не пропускам случай. Ама трябва без господа, че те нали са кавалери, първи грабват греблата... :)))
Спокойна нощ, Лаг!
цитирай
22. hel - martiniki
06.12.2009 01:50
О, едно младо и голямо сърце ми прави комплимент!
Благодаря, Марти!
Ще пусна постинг след малко и ще включа съветите ти. А откъде се взима царевично олио?
Хубава нощ!
цитирай
23. hel - cvetnica
06.12.2009 01:52
И няма да сбъркаш! Пълен успех ти желая!
Хубава нощ, Лили!
цитирай
24. анонимен - Значи - от една и съща крава?
06.12.2009 02:33
И чесън на капки?
Ще се запозная с кравата лично, но за чесъна ми трябват повече указания!:))
Много забавно си го описала, а и е толкова полезно!:))

цитирай
25. hel - tit
06.12.2009 02:44
В момента подготвям постинг с варианта на рецептата, който имам. Тук съм да взема и препоръките от коментарите.
Много здраве на кравата, с която ще се запознаваш!
Хубави сънища, ако решиш да лягаш!
цитирай
26. cocolina - лелееее
06.12.2009 06:55
какво свежарско нещо си написала!!!!:) Ха добро утро:) Постингът ти е чудесен, зареди ме с усмивки , добро настроение и свежест! Исках да ти кажа: Винаги да си такава! - но съм сигурна че и без моето пожелание ти си си ти:) Благодаря и за рецептата, знаех я но в комбинация с твоите коментари звучи много ефикасно, така че ще я пробвам:) Хубав ден днес!
цитирай
27. martiniki - О, едно младо и голямо сърце ми прави ...
06.12.2009 07:33
hel написа:
О, едно младо и голямо сърце ми прави комплимент!
Благодаря, Марти!
Ще пусна постинг след малко и ще включа съветите ти. А откъде се взима царевично олио?
Хубава нощ!


от магазина, има го в по-големите вериги магазини, българско такова също има!
цитирай
28. lubara - Честит Никулден, hel !
06.12.2009 08:00
Ама на втората ще дойдеш, нали?!
цитирай
29. natali60 - Хел, преписвам от шишенцето:
06.12.2009 11:07
рядко срещано растение в горите на Амазония е Саменто. Има стимулиращо въздействие върху имунната система. Силен антиоксидант с противовъзпалително действие. Подходящ е при вирусни, бактериални и гъбични инфекции. Повишава естествената поносимост на човешкия организъм към различни видове алергени. Поддържа здравословни нива на кръвното налягане.
Ние в семейството често го използваме, особено зимата.
Поздрави! :)
цитирай
30. hel - cocolina
06.12.2009 13:21
Човек преминава през какви ли не настроения. :)))
Трудно е все да си във форма. Но затова са чесновите капки. :)))))))))))
Радостен ден, богат на усмивки, Дони!
цитирай
31. hel - 27. martiniki
06.12.2009 13:23
Благодаря. Ще гопотърся.
Хубав и много усмихнат Никулден!
цитирай
32. hel - lubara
06.12.2009 13:39
Благодаря!
Дай Боже! Не зависи само от мен.
Хубав Никулден!
цитирай
33. hel - natali60
06.12.2009 13:44
Благодаря ти. Преписах, каквото си написала. Ще се запозная и с този магазин Лечител.
Поздрав български!
цитирай
34. jivi93 - Благодаря за свежото четиво с дъх на ...
22.03.2012 11:43
Благодаря за свежото четиво с дъх на мляко... и на младост! ;)
цитирай
35. hel - jivi93
22.03.2012 23:41
jivi93 написа:
Благодаря за свежото четиво с дъх на мляко... и на младост! ;)


И аз благодаря! Много ми е драго, че сте прочели този стар материал.
Хубави сънища в тази хубава пролетна нощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hel
Категория: Изкуство
Прочетен: 1969073
Постинги: 233
Коментари: 4996
Гласове: 26791
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930