Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2013 20:11 - Гърненце
Автор: hel Категория: Изкуство   
Прочетен: 5573 Коментари: 16 Гласове:
40

Последна промяна: 02.04.2013 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                           image

                                           
 

Стои гърненце на поличка.

Като слънце грее.

Как във него боб да къкри?

Да чернее и грознее!

 

- Така съм мамещо красиво

и привличам поглед.

Кой не иска да ме има?

Кой не идва тук на оглед.

 

Другите гърненца – пълни

с манджи и чорбица.

Е-хе, нека мърлявеят!

Аз съм хубавица!

                                    ...

 

...някой нежно го поема...

...ще го пълни с нещо...

Ай, ай, аз съм уникално!

Не, студено, не горещо...

 

Топлина отвътре се разлива.

Ой, че е приятно!

Да си пълно и щастливо

             по-добре е  многократно!
                               image



Тагове:   гърненце,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Привет...:))
02.04.2013 21:02
Глезено е туй гърненце,
стъклено изглежда...
но това е само външно...
а отвътре туй гърненце
пълно е с отвари разни,
всеки се от тях блазни,
но си има то похлупак,
който му приляга с мерак...
И отварите му пази
зло да ги не лази,
денонощно бди над тях,
и гърненцето щастливо
го дарява с тях,
стига да не иска грях,
да не става то за смях!
:))
цитирай
2. hel - hloris
02.04.2013 21:39
hloris написа:
- Привет...:))

Глезено е туй гърненце,
стъклено изглежда...
но това е само външно...
а отвътре туй гърненце
пълно е с отвари разни,
всеки се от тях блазни,
но си има то похлупак,
който му приляга с мерак...
И отварите му пази
зло да ги не лази,
денонощно бди над тях,
и гърненцето щастливо
го дарява с тях,
стига да не иска грях,
да не става то за смях!
:))


Привет, Хлорис! Благодаря за коментара в рими! Глезено гърненце, ама с похлупак!

цитирай
3. inel379 - :)
03.04.2013 18:04
В глезенето има сладък чар,
но трябва да е с мярка,
за да не си останеш само иманяр
на блясък, без искрица жарка!

Поуките са толкова хубаво нещо!
Добре е да се сещаме за тях навреме!
С много топлина за теб, скъпа Hel!:)
цитирай
4. hel - inel379 - :)
03.04.2013 20:01
inel379 написа:
В глезенето има сладък чар,
но трябва да е с мярка,
за да не си останеш само иманяр
на блясък, без искрица жарка!

Поуките са толкова хубаво нещо!
Добре е да се сещаме за тях навреме!
С много топлина за теб, скъпа Hel!:)


Мярката е толкова важна, за да живеем пълноценно и удовлетворяващо.
Благодаря ти за обичта и топлината, с които ме даряваш с всеки коментар, мила Инел! Прегръдка!

цитирай
5. hel - inel379 и hloris
03.04.2013 20:14
Благодаря ви, Инел и Хлорис за прочита и новите гледни точки.
Стихото беше за онези самовлюбени и високомерни жени, които не допускат любовта в себе си и не могат да се радват на простичкото, топло, естествено човешко щастие! Но вие ми давате нови гледни точки. Ако гърненцето е наясно, че е предназначено за по-специални отвари, то не иска да прави компромис, за да не предаде мисията си... Мале, че задълбочен анализ стана. :)))
Специално или не, гърненцето трябва да има мярка в перченето. А когато дойде звездният му час, ще бъде толкова щастливо, колкото и другите, защото е изпълнило предназначението си!
Бъдете пролетно щастливи, приятелки!
цитирай
6. hel - pvdaskalov
03.04.2013 21:02
pvdaskalov написа:
Eй, Хел,
ето и от мене коментар по-смел:

"Стои гърненце на поличка"
с нарисувана на него ученичка
"Като слънце грее",
но кой ли смее
да я гали със ръчичка?
Гърненцето де, да не го счупи...
Браво, Хел. Кратко, ясно, поучитено,
готово за Буквар на първолаци,
без моя коментар, разбира се.


Е-ха, още една гледна точка. Специалните гърненца не смее всеки да ги пипа. Трябва си специалист - най-точния.

Много радости през пролетта, Петър!


цитирай
7. mariniki - мило, топло...
04.04.2013 16:40
уютно ми е при теб, приятелко мила... твоето гърненце
стопли сърцето ми... прегръщам те, топло... топло...
цитирай
8. hel - mariniki
04.04.2013 17:22
mariniki написа:
- мило, топло... уютно ми е при теб, приятелко мила... твоето гърненце стопли сърцето ми... прегръщам те, топло... топло...


И ти ме стопли нежно, мила Маги! Благодаря ти, че си тук!
Прегръдка с обич, сърдечна!
цитирай
9. pvdaskalov - Признание
05.04.2013 00:00
Не казвам, че ме втресе сред тези поетеси,
но започнах и аз във рима да давам и да взимам.

И претеглих на кантар,
един по-хубав коментар:

За това гърненце
аз, старото момченце,
не мога нищо да напиша.

Виж, нали не е направа наша
порцелановата чаша
с крилатата кака на нея
от раз готов съм да възпея.

Хел, прощавай мила
за позицията твърде гнила,
но ако трябва решение да взимам,
предпочитам аз гърне опушено да имам.
цитирай
10. hel - pvdaskalov
05.04.2013 12:43
pvdaskalov написа:
- Признание
Не казвам, че ме втресе сред тези поетеси,
но започнах и аз във рима да давам и да взимам.

И претеглих на кантар,
един по-хубав коментар:

За това гърненце
аз, старото момченце,
не мога нищо да напиша.

Виж, нали не е направа наша
порцелановата чаша
с крилатата кака на нея
от раз готов съм да възпея.

Хел, прощавай мила
за позицията твърде гнила,
но ако трябва решение да взимам,
предпочитам аз гърне опушено да имам.



Хубави рими редиш! И ми е драго, че го правиш в блога ми!

А опушеното гърненце е за предпочитане - топло, уютно, уханно...
А капризното - и то си има своята роля и значение. Всичко на този свят си има място и важност. :))
цитирай
11. tit - Ми - по-добре е!:))
06.04.2013 21:43
да си пълно и щастливо!:):):))
Радвам се да те вида, Хел!!!:))
цитирай
12. hel - tit
07.04.2013 02:08
tit написа:
- Ми - по-добре е!:)) да си пълно и щастливо!:):):))
Радвам се да те вида, Хел!!!:))


Приятно ми е, че си тук, Тит! Чудни сънища ти пожелавам и сбъдване!
цитирай
13. sestra - Дзен е :)
07.04.2013 11:05
Не това, което е, а празнината отвътре го прави полезно.
цитирай
14. hel - sestra
07.04.2013 19:42
sestra написа:
- Дзен е :) Не това, което е, а празнината отвътре го прави полезно.


Това е най-важното! :))
Хубава вечер, сестра!
цитирай
15. martito - Накара ме да се усмихна. . ще го пр...
13.04.2013 13:24
Накара ме да се усмихна.. ще го прочета и на племенника си:)))
цитирай
16. hel - martito
13.04.2013 15:27
martito написа:
Накара ме да се усмихна.. ще го прочета и на племенника си:)))


Благодаря. Забавлявайте се!
Поздрави и на двамата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hel
Категория: Изкуство
Прочетен: 1961692
Постинги: 233
Коментари: 4996
Гласове: 26791
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031