Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2017 02:01 - Пътешествията на Анко и баба му 4 (продължение)
Автор: hel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2432 Коментари: 8 Гласове:
19

Последна промяна: 10.08.2017 21:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              image
       В света на войниците      
       

През следващата нощ двамата пътешественици посетиха света на войниците. Бяха седнали на малка скала на един хълм и отвисоко наблюдаваха войници, които се обучаваха.

- Защо ме доведе на това ужасно място? - възнегодува бабата.

- Защото съм момче. Интересно ми е.

- Но те се готвят за война.

- Пък може да се готвят за защита от врагове. Чакай ме тук.

Анко опъна диска и се спусна при войниците. Любопитната му баба стана невидима и също се спусна, но не стъпи на земята. Гледаше от няколко метра височина.

И тук имаше момче, което прилича на Анко. Двамата бързо се сговориха. Стреляха с пистолети, автомати, шмайзери, а после тръгнаха към танковете.

На баба Анита ѝ доскуча и реши да се поразходи из местността. Прецени, че може да види и своята двойничка. Така й стана. На зелена поляна бяха насядали жените и най-малките деца от този свят. Тя се приближи и седна точно до себе си. Нали така би казал Анко – това съм аз на това ниво. Като в компютърните игри. Всъщност бабата съвсем се обърка – в игра ли беше или наистина съществуваха тези светове. Тя се заговори с двойничката си и разбра, че жените се молят да няма войни, да не бъдат нападани от врагове. Според тях нямаше такива опасности, но такива са си мъжете – обичат да воюват и побеждават.

В това време двете момчета бяха облекли кимона и правеха спаринг. Анко се огледа за баба си, защото беше убеден, че ще се зарадва на уменията му. Но тя не беше на хълма.

- Моята баба се държи като непослушно дете – оплака се той на местното момче. - Ще трябва да я търся. Сигурно е тръгнала да си търси двойничката.

- Докато ние сме на обучение, нашите жени се молят на една поляна. Не е далече.

Анко полетя на своя диск и от клоните на висок бор започна да прави знаци на баба си. Тя го видя и побърза да се отдалечи от поляната.

- Бабо, нали ти казах да ме чакаш на онази скала. Като някое дете си.

- Като ме водиш на безсмислени учения...

- Както във всяка жена има по една кокетка, така във всеки мъж има по един боец и победител и понякога трябва да им позволим да се изявят.

- Съгласна съм с теб, победителю мой! Но защо трябва да се воюва с оръжия?Ще си ходим ли? Този път съм приготвила курабийки-таралежки.

- О, бързо да се прибираме тогава.

                                                                                           Следва
        (hel Elen Ni)



Тагове:   пътешествие,   войници,


Гласувай:
20



1. inel379 - Съвсем като в живота, вълшебнице!
10.08.2017 10:01
Мъжкият и женският свят са привидно различни,
но целта им е една - да сме свободни, защитени и обични.
От дълбока древност, та до днес
мъжът е войн - победител,
а жената...обича победител с чест.
Дали с мъдра нежност
може нещо да се промени...
в света на войниците...
Крилете на надеждата са здрави!
Децата обичат умните забавления.
Също като възрастните!:)
Справяш се чудесно, скъпа Hel!
Сърдечен поздрав за теб!
цитирай
2. hel - inel379
10.08.2017 11:41
inel379 написа:
. inel379 - Съвсем като в живота, вълшебнице! Мъжкият и женският свят са привидно различни,
но целта им е една - да сме свободни, защитени и обични.
От дълбока древност, та до днес
мъжът е войн - победител,
а жената...обича победител с чест.
Дали с мъдра нежност
може нещо да се промени...
в света на войниците...
Крилете на надеждата са здрави!
Децата обичат умните забавления.
Също като възрастните!:)
Справяш се чудесно, скъпа Hel!
Сърдечен поздрав за теб!


Благодаря, Инел, за хубавите думи. А жената наистина трябва да притежава мъдра нежност - как хубаво си го казала. Прегръдка!
цитирай
3. mt46 - Поздрав! Не ми е ясна последната дума...
10.08.2017 21:15
"В това време двете момчета бяха облекли кимана..."
цитирай
4. hel - mt46 -
10.08.2017 21:54
mt46 написа:
Поздрав! Не ми е ясна последната дума... "В това време двете момчета бяха облекли кимана..."


От уикипедия - Кимоното е японско традиционно облекло, носено от жени, мъже и деца. Но има и кимона, които са облекло за тренировки по бойни изкуства. Децата са наясно.
А аз, както често става, съм направила техническа грешка. Благодаря ти, Марине!
Бъди здрав и винаги във форма.
цитирай
5. donchevav - Мъже и жени, деца и баби, война и мир, ...
10.08.2017 22:02
Мъже и жени, деца и баби, война и мир, фантастични и битови елементи - всичко майсторски размесено, сблъскано и отграничено - много ми хареса! Поздрави, скъпа Ели!
цитирай
6. hel - donchevav
11.08.2017 01:07
donchevav написа:
Мъже и жени, деца и баби, война и мир, фантастични и битови елементи - всичко майсторски размесено, сблъскано и отграничено - много ми хареса! Поздрави, скъпа Ели!


Благодаря, мила Вени! Сърдечна прегръдка от мен!
цитирай
7. tryn - Поздрав, Лени!
29.10.2017 19:16
Радвам се, че попаднах на творбата ти, Лени, с интерес прочетох.
Ще се върна и към пропуснатите части.
Вдъхновени дни и леко перо!
цитирай
8. hel - tryn
08.12.2017 18:28
tryn написа:
Поздрав, Лени! Радвам се, че попаднах на творбата ти, Лени, с интерес прочетох.
Ще се върна и към пропуснатите части.
Вдъхновени дни и леко перо!


Чак сега видях, че не съм отговорила, Ели! Като разреша някой коментар, той излиза след известно време и лесно може да забравиш. Много ми са важни обратните връзки точно за Пътешествията на Анко. Ще ти бъда благодарна да прочетеш. Блгодаря, че си тук, Жива вода. Прегръдка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hel
Категория: Изкуство
Прочетен: 1961926
Постинги: 233
Коментари: 4996
Гласове: 26791
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031