Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2010 20:50 - За жените и поздрав за panazea
Автор: hel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21562 Коментари: 67 Гласове:
39

Последна промяна: 12.11.2011 18:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Копирано от diandra555, за което съм поискала и получила разрешение от авторката
Усмихни се, утре ще бъде по-лошо

„На 20 изглеждаме така, както ни е създала природата,
на 30 – както си искаме,
но на 40 и повече – както заслужаваме”.


Когато си на 20 години, кожата ти е свежа и стегната, очите блестят, зъбите са бели, дъхът – сладък, коремът – прибран, смехът – звънлив.
Караш ски, пързаляш се на кънки, изкачваш се, бягаш, скачаш, прескачаш, плуваш, играеш гимнастика или танци - всички мускули, стави, кости, нерви, сухожилия, хормони и органи са един чудесен ансамбъл, диригентът на който си ти.
Не го осъзнаваш.

Когато си на 20 косата ти е права или къдрава, кестенява, черна или руса, но ти непременно не я харесваш и променяш. Изрусяваш я, изправяш или накъдряш.
Когато си на 20 очите ти са светли, тъмни или пъстри, но ти непремено не ги харесваш и слагаш цветни лещи, за да приличаш на мечтата си.
Когато си на 20 не харесваш краката или гърдите си и мечтаеш да са като на някоя друга.
Когато си на 20 момчетата и мъжете се обръщат след теб и ти можеш да имаш всеки, когото пожелаеш.
Когато си на 20 ти се струва, че младостта и красотата са ти дадени просто така.
Когато си на 20 всъщност светът е прекрасен, но на теб не ти се струва, че може да стане още по-добър.
Когато си на 20, жените на 40 ти изглеждат неконкурентноспособни и се подсмиваш на смелото им облекло.
Когато си на 20 мислиш, че приятелките ти са до гроб.
Когато си на 20 мислиш, че ще се обичате винаги с приятеля ти.
Когато си на 20 мислиш, че винаги ще останеш на толкова.

После ставаш на 30 и пак си хубава и свежа и светът е в краката ти, но има едно леко безпокойство в теб.

После ставаш на 40 и сутрин събуждайки се, се чувстваш като на 20, но не си. И леки бръчици се образуват около очите, а в тях се чете опита от победи и падения, от разочарования и амбиции, от напрежение и успехи, споделени и несподелени любови, безсънни нощи. Започваш да си купуваш френски кремове за лице, ходиш на спа процедури. И коремът не е така стегнат, родила си едно, две или повече деца. Гърдите, дупето - не е ли време за промяна? Обиколката на талията се е увеличила малко. Мъжът, с когото живееш, започва да поглежда към младите момичета. Понякога леглото става тясно от настанилото се равнодушие.
Пак си хубава.

После ставаш на 50.. на 60, на 70. Боядисваш си косата в светли нюанси, подстригваш я късо, носиш черни очила, за да скриеш торбичките под очите. Минаваш през хормоналния дисбаланс, през подпухнали клепачи, врязани бръчки, през отпуснатата кожа на шията, всъщност цялата ти кожа започва да следва гравитацията. Все по-често мислиш за времето, когато си била на 20. Мъжът до теб е загубил сексуалната си мощ. Превърнал се е от буен жребец в кротък кон. Вечер заспивате спокойни, че сте заедно. Едно сладко гласче ти казва „бабо” и се гушка в теб.

Душата ти – тази неспокойна придобивка, не е остаряла. Тя помни и понякога се събужда със странни желания. Късно, безкрайно късно е за тях.

Сега разбираш, колко лекомислено си приемала младостта за вечна, колко лекомислено си приемала живота си въобще, колко неща си пропуснала, колко пъти си казвала, че те боли главата или че си уморена, за да откажеш секс, колко пъти си носила скучни дрехи заради приказките на другите.
Когато чуеш, че една жена е на 70 години какво си представяш? Бабата със забрадка и дебели чорапи, която продава на пазара магданоз и коренчета от пащърнак?
Представяй си примата Лили Иванова как пее и не спира да подскача на сцената на зала Олимпия в Париж. Или София Лорен. Човек може и на 70 години да достигне върха, за който е мечтал.
Или Тина Търнър. Или Силви Вартан. Чуя ли нейното изпълнение на "Облаче ле, бяло..." и сълзите сами тръгват.
И докато си представяш, не пропускай нито една минута от младостта!

Това прочетох в блога  на 
diandra555  и ми се прииска да го споделя с вас, приятели! Какво бихте искали да правите на 70 години? Аз искам да карам делтапланер. :)))



Поздрав за
panazea, 7777 глас в блога.

Мила Тони, приеми моя закъснял поздрав. Радвам се, че те познавам и че си ми приятелка! Бъди все така свежа, жизнерадостна, пълна с идеи и ентусиазъм. Радвй се на живота и не пропускай да се наслаждаваш на всеки миг!



И за всички жени без възраст:


  






Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Поживем,
10.02.2010 20:58
увидим...
Б.
цитирай
2. stix - :)
10.02.2010 21:03
Чувала съм, че над 40 години човек изглежда, както живота го е направил...
(т.с. вече няма нищо общо с чертите, които е имал като млад) :)))
цитирай
3. mamas - Благодаря за споделянето!
10.02.2010 21:23
Много хубав текст, точен.
На 70 искам да съм в достатъчно добро здраве, за да се радвам на внуците си и ...може би да издам поредната си книга :)))
цитирай
4. lagrima - Чудесно е!Благодаря, че го спод...
10.02.2010 22:31
Чудесно е!Благодаря,че го сподели!
А и човекът на когото си го посветила е прекрасен!
Незнам как ще изглеждам на 40,нито на 50..за по-нататък не ми се и мисли,само знам,че докато съм жива искам да чувам смеха на децата си,и дай Боже,на техните деца!
цитирай
5. hel - kalin8
10.02.2010 23:01
Да сме живи и здрави до 70, пак ще споделяме. :))
Спокойна нощ, Б!
цитирай
6. hel - stix
10.02.2010 23:04
Отночало животът те прави. Като ти писне, започваш сам да се правиш и после започваш ти да правиш живота. Кой знае, на 70 човек може да е измайсторил нещо хубаво!
Има за какво да се замислим.
Спокойна нощ, Стих!
цитирай
7. hel - mamas
10.02.2010 23:10
Ех, здравето е много важно условие, Мам. А внуцие и другите ни творения са неща, които ни правят щастливи. Пожелавам ти здраве и радости безчет!
цитирай
8. hel - lagrima
10.02.2010 23:20
Ние, бълтарите, сме много привързани към децата си. И всичко свързваме с тях, затова често ни е трудно, когато усетим, че са поели по свой път и той не е близо до нашия. Може би най-важно е да изживяваме пълноценно и разбиращо всеки миг и да пристъпим към следващия момент чисти и вдъхновени.
Спокойна нощ, Лаг!
цитирай
9. dorichela - 70 ми е далеч, но си се представям с ...
10.02.2010 23:25
70 ми е далеч, но си се представям с много внуци :)
цитирай
10. panazea - Благодаря, Елена,
10.02.2010 23:28
Нямам думи!
Ще ме вземеш ли с делтапланера! Това ми е детинската мечта!Поздрав, скъпа!
цитирай
11. tili - Много смислен
11.02.2010 00:15
и задълбочен текст! Поздрави ;-)))
Забелязах, че и ти харесваш Ротко, радвам се на съмишленик!!!
цитирай
12. hel - dorichela
11.02.2010 01:18
Децата и внуците са голяма радост, но защо се учудвам, когато не се споменават и други неща! Но като се замисля, дори на море някак не ми се ходи, като няма около мен деца. Гледаш на света по-различно, обръщаш внимание и осмисляш всяка дреболия, защото трябва да я "представиш" на малкия човек. Да дочакаш щастливо и внуци, и правнуци, Дори!
цитирай
13. hel - panazea
11.02.2010 01:26
Ето с кого ще се учиме да караме делтапланер! Аз дори не съм видяла на живо това чудо. Като го видях на филмче, от раз се влюбих и все си мисля за него, дори си представям как летя. Но не съм предприела нещо по въпроса. Като спомена за това, близките ми не го взимат на сериозно. Имам още време до 70. Хи-хи!
Сега да сънуваме летенето, пък като дойде времето - ще летиме наистина. Не случайно толкова ми харесваш - щото можеш да си щура!
цитирай
14. natali60 - На 40 човек вече отговаря за
11.02.2010 01:55
начина, по който изглежда - характерът му се изписва на лицето. Докато на 20 всички са хубави и еднакво млади :)
И на 60, и на 70 има хора, които скачат с бънджи и хвъркат с делтаплан. Но защо да чакаме до тогава! :)
цитирай
15. hel - tili
11.02.2010 01:56
Замислящ текст!
За художниците - всичко възприемам интуитивно. Гадно е, че нямам никакви познания. Много, много не запомням имена. На изложбата на Рьорих преди години, бях като омагьосана. Сама попаднах там. Като разказвах, не ми обърнаха внимание, а един художник даже се отнесе пренебрежително към този творец и моето възхищение. Харесвам Салвадор Дали, както и други сюрреалисти, но не запомням имена.
Спокойна нощ и хубави сънища, Тили!
цитирай
16. анонимен - d*
11.02.2010 02:04
на 70... едно време много неща бих казала... но сега просто не искам да съм сама.

адски ме нервират ония, дето казват, че си зависело от мен. понеже всеки слага различен смисъл в понятието "сам". но това излишно разводнява темата.
цитирай
17. hel - natali60
11.02.2010 02:28
natali60 написа:
начина, по който изглежда - характерът му се изписва на лицето. Докато на 20 всички са хубави и еднакво млади :)
И на 60, и на 70 има хора, които скачат с бънджи и хвъркат с делтаплан. Но защо да чакаме до тогава! :)


А жените се чудят каква козмитика да си купят, каква разкрасяваща процедура и операция да си направят, а не обръщат внимание на най-важното - това, което е вътре в нас, ще се появи и на лицето, независимо какви са чертите му. И какво значение ще има едно красиво лице, ако изразът му е злобен или излъчва омраза?
Слънчеви усмивки за теб, Натали и поздрави на Пънлай!
цитирай
18. hel - анонимен - d*
11.02.2010 02:41
Много трудна и болезнена тема е самотата. За възрастния човек физическата самота наистина е много тежка. Пожелавам ти щастлива и споделена трета възраст!
цитирай
19. lotos16 - Хел, слънчице,
11.02.2010 09:36
голямо благодарско за този текст. Всъщност такива са нещата от живота, но друго е някой да ти го систематизира...
Какво бих правила на 70? Ще ти отговоря с надписа, който видях в един пенсионерски клуб :
"Ако сте искали да рисувате, сега е времето да го направите,
ако сте искали да танцувате, сега е времето да го направите,
ако сте искали да пеете, сега е времето да го направите
ако сте искали да пишете стихове, сега е времето да го направите..."
(какво съм правила в пенсионерски клуб ли - бях техн.сътрудник на турнир по шахмат, накрая си тръгнах възхитена от младия дух на състезателите)
цитирай
20. cvetnica - Благодаря ти, Хели!
11.02.2010 09:47
От позицията на "достолепната" си възраст ще кажа, че всичко зависи от жената!
От желанията, плановете, намеренията й.
Ако си живяла пълноценно, била си удовлетворена и щастлива, не се страхуваш от старостта.Защото тя е само календар на миналото време.
Чувствам се прекрасно на тези години, не бих ги заменила за нищо, моята невероятна златна есен с безброй звуци и багри! Никога не скучая, винаги намирам за какво да мечтая.И те, мечтите се сбъдват!
На 70 си представям, че съм отново във Виена, в страхотната градина на Шьонбрун и казвам - благодаря ти Господи!
цитирай
21. hel - lotos16
11.02.2010 09:58
Много мъдро и оптимистично са го написали. Колко красива и пълноценна може да е старостта. Благодаря за този коментар, Лот! Хубав, радостен ден!
цитирай
22. hel - cvetnica
11.02.2010 10:15
Напълно споделям твоето схващане, че зависи от това дали жената се е чувствала пълноценна, щастлива и удовлетворена. И не зависи от това какво точно й се е случило. Познавах възрастни жени (лека им пръст) с много тежки съдби, но с пълноценна и щастлива старост, а също и такива, които са били глезеничета на съдбата, но на старини стават досадни и капризни.

Благодаря ти за прекрасния коментар. Пожелавам ти още дълго да се радваш на своята златна есен с безброй звуци и багри. Пълно сбъдвне на стари, нови и бъдещи мечти!

ПП и аз не скучая. Дори не ми стига времето да направя всичко, което искам.;))
цитирай
23. compassion - Ако до тогава съм жива
11.02.2010 10:46
със сигурност ще съм на някое красиво място някъде във Вселената, защото обичам да пътувам и да опознавам нови светове.... а може и да съм в сърцето на някой непоправим оптимист, вярващ в силата на любовта. Ако не ме намирате никъде, значи съм тук.

Невидимо безмълвно
Когато си отида
ще се превърна в светлина
освободена във безкрая.

Тук на мойто място
неосезаемо присъствие
ще остане като усмивка
невидимо, безмълвно.

Звездите пак ще са звезди.
Луната пак ще е луна.
Земята пак ще се върти
невидимо, безмълвно.

Дете ще се засмее,
куче ще завърти опашка,
Полъх ще повее,
невидимо, безмълвно.

Момиче ще потръпне, поело
с въздуха любов и милост
от моето присъствие...
невидимо, безмълвно.
цитирай
24. shaffi - всяка възраст
11.02.2010 10:46
има своята красота!! поздрав!
цитирай
25. queerfish - Ихуууу искам на 70 години да ми ви...
11.02.2010 10:58
Ихуууу искам на 70 години да ми викат: Ето го готиното бабче!!! Дано бръчките, които ще се врежат в лицата ни да са следи от сладост! Поздрави, hel!
цитирай
26. hel - compassion
11.02.2010 11:34
Ясно, няма старост за теб, Руми, нито смърт. Страхотно си го написала.
Напълни ми сърцето с коментара си! Сбъдвай мечтите си, опознавай световете с някой непоправим оптимист (винаги е по-забавно, когато е споделено).
цитирай
27. hel - shaffi
11.02.2010 11:39
shaffi написа:
има своята красота!! поздрав!


Който приеме тази мъдрост, винаги ще се радва на живота!
Много щастливи мигове, Шафи!
цитирай
28. hel - Ихуууу искам на 70 години да ми ви...
11.02.2010 11:44
queerfish написа:
Ихуууу искам на 70 години да ми викат: Ето го готиното бабче!!! Дано бръчките, които ще се врежат в лицата ни да са следи от сладост! Поздрави, hel!


Ей, че жизнерадостно. Ама защо старостта винаги се свързва с бръчки? Преди години във вестник прочетох за две баби - на 70 и 90 години, които обикаляха Америка със свои спектакли. На снимката изглеждаха като две най-обикновени акробатки. Аз вярвам, че това е самата истина.
Пожелавам ти да си готина след много сладостни изживявания. Бръчките не са задължителен атрибут!
цитирай
29. diandra555 - Усмихни се.....
11.02.2010 14:14
Колко много и интересни коментари! Някои са толкова жизнеутвърждаващи и оптимистични! На мен като че ли ми хареса последното: " Ихуууу искам на 70 години да ми викат: - Ето го готиното бабче!!!
Заслугата е твоя, мила Хел! В твоя блог хората се спират, привлечени от уюта и доброжелателността, с която ги посрещаш, четат и коментират! Нека това винаги продължи!
Всъщност как го правиш?
цитирай
30. rpatel - Аз прекрасно знам каква искам да ...
11.02.2010 14:16
Аз прекрасно знам каква искам да бъда на 70. Искам да бъда като моята баба! В момента тя е на 74, но никой не би й дал повече от 50! И не случайно. Спортна, усмихната, вечно активна... имаща 1000 приятели и най-важното, тя е най-големият оптимист, който познавам! А и тя, като всеки човек, си е имала трудни моменти, обаче никога не я видях да се оплаква, да хленчи и да мрънка! Като и прекипи, вдига телефона и за 10 мин. си е намерила компания. Дали ще ходят по планините, дали само на кафе, няма никакво значение! А и приятелите й са същите като нея и което е най-забавно, много от тях са доста по-млади от нея! Най-добрата й приятелка е по-млада от нея цели 15 години! Обаче като ги видиш двете заедно на снимка от последната им екскурзия до Пирин това лято няма да повярваш! Спортни, усмихнати и вечно дейни! Ето такава искам да съм на 70! А като я попитах как го постига това получих следният отговор: "Всеки ден вземам една голяма лъжица от "майната ти"! Т.е. гледам само хубавата страа на нещата и не ми пука от нищо! Защото, че я има тъмната страна, има я, ама защо да мисля за нея!" Ей, това е! Възхищавам й се. Дано само да успея да стана като нея. Защото си давам сметка, че нервите ми са по-разбити от нейните!
цитирай
31. loran - ;)
11.02.2010 14:41
pozdrav
цитирай
32. анонимен - emilli
11.02.2010 14:54
когато стана на 70 искам да скачам с бънджи да се усмихвам на хубавите неща и да ходя на почивка в чужбина
цитирай
33. анонимен - на 70 години,
11.02.2010 15:44
Животът се подсмихва ехидно и ти подсказва,че е
"време",вместо да полетиш на делтапланер,сама да
се превърнеш в такъв и полетиш към пропастта,
наречена Вечност!
..Но даже и затова са нужни "крилете на смелостта",които обикновено се оказва,че отдавна
някога и някъде са окапали.
Пожелавам Ви повече сънища за "полет".

цитирай
34. mikino - :)
11.02.2010 17:53
Хубаво е когато, човек чете толкова положителни неща!!!
цитирай
35. panazea - Еленче,
11.02.2010 18:04
Имаше хубав филм , делтапланер летящ в Голямият Каньон на река Колорадо! По красива гледка е само с малък самолет над Нгоронгоро! Ето тогава реших , че трябва да се опита такъв летеж , да се развяват косите ! Прегръдка ,мила!
цитирай
36. анонимен - Старостта обикновено не е красива
11.02.2010 18:55
Затова напоследък науката много се старае да удължи периода на младостта,да запази или възстанови изгубената свежест,даже да поправи природните дадености.Очаквам много нови успехи в тази област.
цитирай
37. mmagy - Какво бих искала да правя на 70. . . ...
11.02.2010 20:19
Какво бих искала да правя на 70...
Амииии първо дано ги достигна,не са ми кой знае колко далече има,няма по-малко от 20 год.
На делтапланер,не знам/онази фобия от високото,ако ме пусне/,НО ще съм с вас и ще ви чакам там долу!
Ще гледам бръчките с радост,защото можеше и да не мога да ги видя,нали?!?!?!!!!
Въпреки страха от високо,ОБИЧАМ да летя със самолет,бих искала да мога да го правя и тогава!
Бих искала да имам внуци много,да ми напълнят къщата празната...
Усмивката,искам да си запазя усмивката,както моя прапрабаба я запази до своята 106 годишнина.Да,мир на праха и!Моята прапрабаба Елена живя до 106!
Абе,искам да си остана същата лудетина,каквато съм сега на 53,каквато съм била винаги!
Дано!!!:)))Вятър в косите и искри в очите!!!:)))
цитирай
38. kass - лелелеееее
11.02.2010 20:27
колко много оптимисти :), то и аз съм така и въпреки, че гледам как си заминава народа млад и зелен си мечтая като стана на 70 всичко да се е оправило в Бг и аз като западняшките бабки да обикалям света.
Поздрави за Постинга, много ми хареса...
цитирай
39. анонимен - Lele!
11.02.2010 22:18
Пожелавам си на 70 да съм здрава и права, да мечтая, тичам, плувам и пътувам, всеки ден да ме радва и да ми носи нещо ново.
Искам да общувам. И още ....
Темата е за стойностните неща в живота.
А и на пазара с магданоз е хубаво.
Искрен поклон
Jasmini
цитирай
40. hel - diandra555
12.02.2010 02:27
diandra555 написа:
"Колко много и интересни коментари! Някои са толкова жизнеутвърждаващи и оптимистични! На мен като че ли ми хареса последното: " Ихуууу искам на 70 години да ми викат: - Ето го готиното бабче!!!
Заслугата е твоя, мила Хел! В твоя блог хората се спират, привлечени от уюта и доброжелателността, с която ги посрещаш, четат и коментират! Нека това винаги продължи!
Всъщност как го правиш?"

Интересна е темата, която си подхванала в твоя постинг. Докосна ме и то много с примерите, които даде за 70-годишни. Хубаво беше да стигне до повече хора. И с мои постинги са постъпвали така. Сега и на мен ми се прииска да споделя изживяването си с приятелите. А защо да не ги попитам какво биха искали да правят на 70 години?
Благодаря ти за разрешението да пусна твоя текст при мен като по-стар блогер!
Радвам се, че си направи блог при нас и ти пожелавам успех!
Сладки сънища, Диа!
цитирай
41. hel - loran
12.02.2010 03:07
Поздрав и за теб, Ларан!
Бъди щастлива!
цитирай
42. hel - анонимен - emilli
12.02.2010 03:11
Има една българка над 70, която скача с бънджи, но й забравих името.
Пожелавам ти мечите ти да се сбъднат!
Хубави сънища, Еми!
цитирай
43. hel - анонимен 33 - на 70 години,
12.02.2010 03:27
анонимен написа:
Животът се подсмихва ехидно и ти подсказва,че е
"време",вместо да полетиш на делтапланер,сама да
се превърнеш в такъв и полетиш към пропастта,
наречена Вечност!
..Но даже и затова са нужни "крилете на смелостта",които обикновено се оказва,че отдавна
някога и някъде са окапали.
Пожелавам Ви повече сънища за "полет".



Мда, животът ни подсказва какво ли не...
Ние решаваме какво да чуем!
А сънищата, казват, са друга реалност, не по-малко истинска от нашата. И сънищата са живот. Нека са вдъхновени и щастливи! И ако в тази минута сънувате нещо красиво, ще съм много радостна за Вас!
цитирай
44. hel - mikino - :)
12.02.2010 03:30
mikino написа:
Хубаво е когато, човек чете толкова положителни неща!!!


Нека и да ни се случват! Още сега и тук!
цитирай
45. hel - panazea 35
12.02.2010 03:33
Непремено ще развяваме коси на делтапланер. Забележи - по еднакъв начин сме си го пожелали!
цитирай
46. hel - анонимен 36 - Старостта обикновено не е красива
12.02.2010 03:38
анонимен написа:
Затова напоследък науката много се старае да удължи периода на младостта,да запази или възстанови изгубената свежест,даже да поправи природните дадености.Очаквам много нови успехи в тази област.

Науката със сигурност ще постигне много, но да запазим духа си млад, си е наша работа!
цитирай
47. hel - mmagy - Какво бих искала да правя на 70. . . ...
12.02.2010 03:49
mmagy написа:
Какво бих искала да правя на 70...
Амииии първо дано ги достигна,не са ми кой знае колко далече има,няма по-малко от 20 год.
На делтапланер,не знам/онази фобия от високото,ако ме пусне/,НО ще съм с вас и ще ви чакам там долу!
Ще гледам бръчките с радост,защото можеше и да не мога да ги видя,нали?!?!?!!!!
Въпреки страха от високо,ОБИЧАМ да летя със самолет,бих искала да мога да го правя и тогава!
Бих искала да имам внуци много,да ми напълнят къщата празната...
Усмивката,искам да си запазя усмивката,както моя прапрабаба я запази до своята 106 годишнина.Да,мир на праха и!Моята прапрабаба Елена живя до 106!
Абе,искам да си остана същата лудетина,каквато съм сега на 53,каквато съм била винаги!
Дано!!!:)))Вятър в косите и искри в очите!!!:)))


Радвам се, че си готова да ни чакаш и да си съпричастна, значи си с нас! Самолетът не би бил проблем. Бръчките... Обичах баба си с бръчките й.
От сърце ти пожелавам много обични внучета, да бъдеш винаги лудетина с прекрасната усмивка, наследство от баба ти. И да я предадеш на внуците! :))
цитирай
48. hel - kass - лелелеееее
12.02.2010 03:52
kass написа:
колко много оптимисти :), то и аз съм така и въпреки, че гледам как си заминава народа млад и зелен си мечтая като стана на 70 всичко да се е оправило в Бг и аз като западняшките бабки да обикалям света.
Поздрави за Постинга, много ми хареса...


И нека се сбъдне. Амин!
цитирай
49. hel - анонимен - Lele!
12.02.2010 03:58
анонимен написа:
Пожелавам си на 70 да съм здрава и права, да мечтая, тичам, плувам и пътувам, всеки ден да ме радва и да ми носи нещо ново.
Искам да общувам. И още ....
Темата е за стойностните неща в живота.
А и на пазара с магданоз е хубаво.
Искрен поклон
Jasmini


Да бъде! А на плуване ще ме вземеш ли за компания?
Щом и пазара с магданос ти е интересен, ти обичаш живота и той те обича!
Бъди щастлива, Жен-шен!
цитирай
50. hel - rpatel - Аз прекрасно знам каква искам да ...
12.02.2010 09:54
rpatel написа:
Аз прекрасно знам каква искам да бъда на 70. Искам да бъда като моята баба! В момента тя е на 74, но никой не би й дал повече от 50! И не случайно. Спортна, усмихната, вечно активна... имаща 1000 приятели и най-важното, тя е най-големият оптимист, който познавам! А и тя, като всеки човек, си е имала трудни моменти, обаче никога не я видях да се оплаква, да хленчи и да мрънка! Като и прекипи, вдига телефона и за 10 мин. си е намерила компания. Дали ще ходят по планините, дали само на кафе, няма никакво значение! А и приятелите й са същите като нея и което е най-забавно, много от тях са доста по-млади от нея! Най-добрата й приятелка е по-млада от нея цели 15 години! Обаче като ги видиш двете заедно на снимка от последната им екскурзия до Пирин това лято няма да повярваш! Спортни, усмихнати и вечно дейни! Ето такава искам да съм на 70! А като я попитах как го постига това получих следният отговор: "Всеки ден вземам една голяма лъжица от "майната ти"! Т.е. гледам само хубавата страа на нещата и не ми пука от нищо! Защото, че я има тъмната страна, има я, ама защо да мисля за нея!" Ей, това е! Възхищавам й се. Дано само да успея да стана като нея. Защото си давам сметка, че нервите ми са по-разбити от нейните!


Бях ти написала коментар, но явно не съм кликнала на "изпрати". И аз се възхищавам на хора като баба ти. Тя не само е пример, но ти е предала и своя ген, така че няма как да не приличаш на нея. А нейната рецепта я знам като: "една лъжичка майната му", но варианта с голямата лъжица е по-ефективен.;))
Значи взимаш си дозата всеки ден и си оправяш нервите, а после все повече започваш да приличаш на баба си. :)))
И нека стане колкото може по-бързо!
Слънчеви усмивки в мъгливия ден, пък дано светне навън и в душите ни!

цитирай
51. diandra555 - Усмихни се....
12.02.2010 10:28
Благодаря ти, hel, за всичко! Без теб написаното от мен нямаше да стигне до толкова хора.
Чета коментарите и им се радвам.
Нали знаете популярния израз - "Хубаво е човек да остарее като катедрала, не като цървул" - ето това пожелавам на всички, запътили се по пътя към 70 - те!
цитирай
52. hel - diandra555
12.02.2010 10:50
Много хубаво пожелание, Диа! Благодаря!
Както разбирам, ти си далеч от старостта и ти пожелавам да преминеш през всички възрасти красиво и жизнерадостно!
цитирай
53. sestra - На 70 и когато и да било през живота си
12.02.2010 11:36
бих искала да имам относително добро здраве, защото моят опит, а и погледът към хората, отдавна надминали тази възраст показва, че болестите са еднакво жестоки във всяка възраст. Сякаш човекът се намира в една тиха битка със смъртта през целия си живот и от духа му зависи много как ще завърши, макар завършекът да има едно име за всички. Ако имам този късмет, неща за правене - много и след 70-80те години. Една жена трудно остава без задачи. :)
цитирай
54. hel - sestra
12.02.2010 12:05
О, здравето е изключително важно условие, без него сме много ограничени. Изцяло съм на твоето мнение - най-важен е духът. Освен това вярвам, че всяка болест е нерешен проблем и ако успеем да го решим на вътрешен план, болестта си отива.
Бъди здрава и щастлива със дейностите, които обичаш!
цитирай
55. bizcocho - На 70? Толкова много планова имам за ...
12.02.2010 19:38
На 70? Толкова много планова имам за над 60 нагоре, че... дано ми стигне времето :) Сили?...те се увеличават от някое силно желание, иначе сигурно бих грохнала :) Но общо взето досега живях по западен образец, не смятам да го променям/младоста е за работа, староста за наслада/ Определено с цялата си душа се наслаждавам на дните си! Осъзнатото щастие е безценно! :)
цитирай
56. hel - bizcocho
13.02.2010 00:51
И аз съм на това мнение - силното желание ти дава сили. Старостта и болестите отстъпват. Окрилява ме финалът на коментара ти - с цялата си душа се наслаждавам на дните си! Осъзнатото щастие е безценно! :)
Нека все така да е! Спокойна нощ, Женя!
цитирай
57. newlogic - какво искам да правя когато съм на ...
13.02.2010 01:01
какво искам да правя когато съм на 70? Първо искам да доживея до 70 и да съм в добро здраве. Пък и медицината до тогава ще се е развила много, така че едвали ще е проблем да правим каквото и да било. :)
цитирай
58. hel - Пожелавам ти да преминеш през го...
13.02.2010 01:39
Пожелавам ти да преминеш през годините удовлетворяващо и щастливо. И неизменно здрав!
цитирай
59. panazea - Еленче,преди 40 години слушах Аргиров!
13.02.2010 14:55
Тогава той беше с черни коси , черни очи и чуден глас! Познавам песента от извора!
Сега той вече няма черни коси , но за мен си е същия творец!
Талантът си е талант и гласът му го няма никъде по света!
цитирай
60. анонимен - d*
13.02.2010 17:24
hel написа:
Много трудна и болезнена тема е самотата. За възрастния човек физическата самота наистина е много тежка. Пожелавам ти щастлива и споделена трета възраст!

:))) Е, аз още не съм на 70; макар че това няма значение...

Не, всъщност нефизическата самота е по-лошата. Защото тя води със себе си и физическа - често се случва така, че дори да има някой до теб, фактически си по-сам, отколкото би бил без него.
Много хора ми казват, че не съм права, но знам ли, аз си държа на своето.
цитирай
61. hel - panazea - Еленче,преди 40 години слушах Аргиров!
13.02.2010 18:46
panazea написа:
Тогава той беше с черни коси , черни очи и чуден глас! Познавам песента от извора!
Сега той вече няма черни коси , но за мен си е същия творец!
Талантът си е талант и гласът му го няма никъде по света!


И аз го харесвам. Гласът му все едно те носи по вълни. Невероятен е. А ако гласът от клипчето е сегашния му глас (в една доста напреднала възраст струва ми се), то е възхитително - не е мръднал.


цитирай
62. hel - анонимен - d*
13.02.2010 18:59
И аз смятам, че за младия човек нефизическата самота е по-мъчителна. Може да живееш сам, но да имаш близки надалеч, да поддържаш връзка с тях (сега това не е толкова трудно) и фактически не ти е толкова трудно. Ако душата ти е пълна, с битовизмите ще се справиш някак. Една художничка по телевизията разказваше, че живее и твори сама на вилата си, но не се чувства самотна. Поддържа връзка с дъщеря си и приятели. Но може всичко да изглежда наред отвън, да има хора около теб и нищо да не те докосва, отвътре да ти е празно. Това е страшно. Сам сред другите. Изцяло съм на твоето мнение. Сега обаче има интернет и много хора попълват липсата от контакт със сродни души именно тук. Голяма придобивка е. Често искаме да получим всичко от най-близките. Това е невъзможно. Затова човек трябва да има приятели.
цитирай
63. panazea - Елена,Утре се събират всички празници!
13.02.2010 19:28
Трифон Зарезан
Сирни Заговезни , Поклади , Прошка , Хамкането
Св.Валентин
Китайската Нова Година!
Дионисиевите мистерии, които са си чисто тракийски мистерии , с музика ,танци, поеми , а жрецът е хвърлял на жаравата върху олтара плодове и е принасял жертва на боговете!
От тези празненства възниква театърът , познайте къде е прототипът на всички театри по света!
Правилно , познахте , това е олтарят в Перперикон , там , където са получили пророчества Александър и бащата на Октавиян!

Аз празнувам св.Кирил Философ , на този ден той се е явил пред господа!
Както виждате събрали са се всички празници!
Независимо какво празнувате ви желая здраве и щастие!
Бъдете благословени!
цитирай
64. hel - panazea - Елена,Утре се събират всички празници!
13.02.2010 22:11
Благодаря ти, че точно тук споделяш тази хубава информация, Тони. Хем бях прочела при Натали за китайската Нова година, но не си ги изброих като теб. Пък за св. Кирил Философ сега научих. Ние май ще сме си сами с мъжа ми на този ден. Но ще направя малък празник. Даже може символино да изгоря фигура от хартия (намислила съм си каква) по примера на испанците (постинга на Лагрима). Изобщо много празници, много обичаи, интернационално празнуване!
Весело празнуване утре, Тони!
цитирай
65. panazea - Елена ,
14.02.2010 00:32
Искам прошка, за грешки волни или неволни!
цитирай
66. hel - panazea - Елена ,
14.02.2010 00:54
Простено да ти е! Честита да си с обичаните хора!
И аз ти искам прошка, Тони!
цитирай
67. panazea - Простено да ти е!
18.02.2010 22:02
Прегръдка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hel
Категория: Изкуство
Прочетен: 1970471
Постинги: 233
Коментари: 4996
Гласове: 26791
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930